2015. február 17., kedd

„Bassz le neki két pofont, azt megsemmisül”



Avagy a Glutein és Laktóz mentes Várgesztes.
Tomika szájából hallatszott a tanács, hogyan kell bánni a társadalom egyes tagjaival. A Zillertal-i team-et sűrítettük egy autóba, Vivi, Lili, Marci, Tamáska és én, csak Patkány hiányzott a repertoárból.
Azt nem mondanám, hogy ez a világ legvégtelenebbül összeszokott csapata (egy éve még nem is tudtam Marciék létezéséről…), mégis valami különleges erőt érzek amikor egy kocsiban ülünk ezekkel a srácokkal barátokkal. Mindenki egy ritka különleges fűszer itt. Imádom ezeket a kocsikázásokat és a beszélgetéseket.
Cápa direkt flashért jár a Marcipán kutya!

Tomika felböfögi a gesztesi falu előtt, hogy van egy nagyon jó cukrászda a közelben… a Krisztina cukrászda. Bár valamiért Marci továbbhajt, Tomika azért egy igen karakán egyéniség, s még a kocsiban ülve is képes a sarkára állni. Megfordulunk. 
Bemegyünk. 
Ekkor esik le nekem, hogy kb. 5 éve voltam itt a szegedi alakulattal. Hogy röppen az idő. Francia krémes, minyon, Rafaello szelet és baráti árak. Nekünk most ezt adta Kirsztinácskácska.
 
Parkoló üres, tó befagyva. Felltrekk kameni, 20-30 centis hó rejti az erdő alját, melyet még nem háborgatott eddig a civilizált ember. Azt nem tudom mi a civilizált fogalmát mennyire merítjük ki, mindenesetre háborgattuk az erdőt. Mi tiporjuk a nyomot, jobban mondva a csajok; voltunk olyan gentleman bunkók hogy előre engedtük őket. Tojás-fal, hó eltávolítás, melegítés. „Erőlködések néha nőiesen, néha férfiasan.”
Ábel: eddig annyit halottam róla hogy valami hetes körüli két nittes szépség, ami mindenki szeret a második akasztásig, majd általában káromkodások közepette szerelnek ki az útból, vagy próbálnak élet halál harcot vívni a standakasztásért. Brutálist küzdöttem a végén, hogy bekerüljön a köztes és a kötél is abba az egy pontos standba. De legközelebb újra fogom mászni, Tamáska verziója sokkal jobban megfogott. 
Őrült dézi 6c+
 
Tamáska
Márton.
Lili és a glóriája
Vivi
dájvánó
 Maya: az originál gesztesi út, talán az egyik legrégebbi is egyben. Mivel csuma vizes volt az eleje az első próbám csak átmozgás volt lényegében. Az átmozgás alatt értsd sikerült feltaknyolni. Mivel Tamáska OS megmászta a Fátylas Maya-t, motivált voltam én is végigmozogni. Anno a Fátylast én is másztam, de semmire sem emlékeztem, nagy ördöngösség kitalálni a megfelelő bétát, s a Maya-ból való átmenetre, hiányzott is egy mozdulat. Frusztrált, kicsit hagyni akartam, s egy szintén nagyon rég óta vágyott úttal kezdtünk el szemezgetni: Bumeráng. „6c+ egy nittes.” Marci majd én is átmozogjuk felsőzve, s az éles próbánál már egyikünknek sem okoz gondot. Számomra hihetetlen flow élményt nyújtott a kunszt, végig fújtatva mint egy zabos ló – de egyszer csak tényleg arcom előtt volt a standlánc, amit nem kevés rikkantással akasztottam meg – nem véletlenül képezte ez vicc tárgyát hála Tamáskának, aki flash mászta meg az utat közvetlen utánam.
Előbb Marci, majd Tamáska is megmászták a Maya-t. Ez engem is felmotivál, pláne az hogy a fal jelentősen száradt, és Marci egy tökéletes akasztó pozíciót talál nekem a második akasztáshoz, amit én sem gondoltam volna hogy átérek. : - )
Szóval egy nem várt éles kísérlet következik, melyből már a kunszt után sikerül kiesni az egyensúlyozós részen… magam sem hiszem el. Sebaj, nagy motiváció lesz a legközelebbi kijövetre.
filmezéséknél
 
kétpontoséknál
Balról Cápa direkt 7c/+, egyenesen a "21 nap" 7c/+
Megmászás után a standhoz közeledve.
 
 
Maya 7b+ kunszt
 
 
Marci Maya megmászása; ez az a póz amire azt mondta kényelmes akasztok innen.
Azt mondta kényelmes.... Innen akaszt." Várjá má, várjá má bazzeg mingyá!"
 Mindeközben azért volt itt még bézöl. Én nyomattam egy fáról beereszkedést, aztán egy famászást, hogy Tamáska Cápa direkt megmászása jó szögből lehessen felvéve. Ez mind rendben is ment amíg a kunsztmozdulat pillanatában elfogyott a memória Tomi telefonján. Végül a 7c/+ fokozatot érezte reálisabbnak, de mindenesetre ő is aláírta, miszerint nehezebb a Fátylas Maya-nal, eme „új” gyöngyszem. Valószínűleg többen is fogunk még rá előbb-vagy utóbb mászni egy egyenesítést. Miért? Mert ott van, és mert szép egyenesen. Cápa második nittből - mondván. 21 nap. Név Pistikétől származik... mivel hogy ez a Tojás fal és egy tojásnak ennyi a kelési ideje. :-)
Hazafele menet során kitalálódik hogy a Vasárnapi napot, a templombajárás helyett most szánjuk egy Ezüst-hegyre és tábortüzezésre. Csapatépítő meetingéknél, természetbenkutyáéknál, hamarosan erről is. peace
egynittes Bumeráng 6c+
flash
Bor, falafel, Rabszolgák
szárazjég buliéknál
 videó érkezik.

Nincsenek megjegyzések: