2015. május 17., vasárnap

Borbély Mansion

Hétvégén Höllentalba mentünk Miskó Robi Seat-jával; Gabó, Lengyel Csaba, Robi és jómagam.

Robinak kicsit mínusz volt a túra, mert fájt a foga. Be-cataflam-ozva jött el és nyomta magába a fájdalomcsillapítót egész végig. Motiváltba.

Szombaton hajnalban indultunk Pestről, a Grossoffen-en másztunk, mi Robival két darab 4 kötélhosszas mókát toltunk Orte der kraft és Kopfgeld. A kettő között hunytam egyet, mert nagyon megviselt a korán kelés. Napsütéses időnk volt, panasznak nincs helye. A táborban nem voltak sokat (hál' Istennek) kb este 9-kor már az igazak álmát aludtam.

egy darabka 80-as évek

Csendes éj Kaiserbrunnban

Vasárnap a Verlorener Turm-ot néztük ki, Gabóék meg a Niemandsland-on sportmásztak.
Verlorener Turm

Megmásztuk a szektor favorit 8-asát: Spanishe Bären (4 kötélhossz, 80m), ami eszméletlen boulder kunsztokat tartogatott. Aztán a "Feuer des Midgards"-t gondoltuk levezető gyanánt. Az út hasonlóan gyönyörű volt, tömör gyönyör. Butába voltunk, a 4 hosszt egybe akartuk kötni 2-2-be. Hát nem sikerült. Robi kimászta egybe az első kettőt, aztán én eltévedtem és belementem egy 8-asba. Visszamenekültem, bennhagytam egy karát, Robi már több mint egy órája ült a függőstandban, aztán ő felvitte a már jó úton. A végét lecsaltuk az útnak, az utolsó hosszt kikönnyítettük. Én személy szerint a halálomon voltam, mentális és fizikai összeomlások közepette, Robinak viszont tetszett. Ha rendesen mássza az ember, akkor tényleg csak ajánlani lehet. Kitettség, kancsókon kan áthajlásban, áthajlás felett, 7-esért!

A megbeszélt 4 óra helyett 6-kor indultunk haza.
McBábolna-i megfáradások

Nincsenek megjegyzések: