2015. június 21., vasárnap

Nyárőszi Gerecse

Most vasárnap Geribe néztünk ki Miskóval és Rékával. Eszméletlen időnk volt; a falon hideg, a földön meleg. Őszies hőmérsékletet, nyári napsütés mellett.

Ezen ideális körülmények között ment a buhaszatás. Bemelegítés után Miskóval ránéztünk az újonnan kinittelt Küklopszra. Én ezt eddig csak úgy másztam, hogy a párkány feletti első akasztás be volt rakva (be kell hozzá ereszkedni) és az utána lévő 2 nittet akasztottam. Hát a mostani verzió sokkal jobban tetszik, abszolút jó áldozat ez az előlmászás oltárán. Miskó összerakta, én másodikra megmásztam.

Réka is mászott előlre az esőfallal szembeni napos falon, aztán megnéztük a Szilfid-et!
Az út szerintem nagyon szép, jó mozgás, jó nyúlások. Beraktuk bottal a második akasztást, első próbában feltaknyolok benne, alig értem az elejét, annyira kicsit a fogások. Aztán sikerül egy nagyon példány bétával az eleje, nézem tovább, a közepén van egy kis pity-puty, nem nehéz. A végén van még egy kunszt rész, inkább technikás, nem annyira izomerős, mint az eleje. Azt is összekutyázom valahogy, motivált vagyok az éles próbára.

A többiek másznak a 23 karátos udvarban én addig pihenek. Éles próbához lehúztam a kötelet és full etikába vagyok. Saját meglepetésemre adja az eleje, az akasztás sem annyira para, mert ahol a kunszt van, ott még nem esel földig, utána meg nagyjából jó fogások vannak a második akasztásig (ami már tényleg magasan van, de ki számolja). Szóval 2ndGo eljutok a felső kunsztig, de ott megáll a tudományom, nem néztem át jól. Sebaj, kitaláltam egy custom made bétát a tetejére, legközelebb meglesz, motivált vagyok a 3thGo-ra!
A többiek bétájára full kíváncsi vagyok, mert az én bétöl-öm valszeg nem a legkifinomultabb.

Nincsenek megjegyzések: