2015. július 10., péntek

Elfelejtett szonettek és a tabló

1988-ban Cser Zoli mászta a Kofa traverzt Ezüst hegyen, melynek egy részét másztuk nem régiben edzésképp Marcival. Lépéstelen, zsíros is, de még is csak szikla. Aztán volt még egy kisebb elmaradásom márciusból. Próbáltam ortó-ra készíteni, rövidebbre nem tudtam. Zillertali tripp pár momentuma és megmászása látható. Végül legallul egy már régóta tervezett tablo. Először össze akartam szedni a motiváltabb magyar bouldereseket, vagy akik bizonyos fokozatot elértek a sportban - aztán - miután rájöttem hogy bármelyikben faszság kategorizálni inkább összeszedtem, az Engem motiváló mászókat, és akikkel valamilyen formában érintkezem a sport kapcsán. 
el traverz from Izer Bálint on Vimeo.


Zillartal - Magyarország 0:1 from Izer Bálint on Vimeo.


Nincsenek megjegyzések: