2015. július 20., hétfő

haladni kell a korral

Ma regisztráltam a 8a.nu-ra! Ez kb olyan, mintha most regisztráltam volna a facebook-ra!

Eszméletlen, hogy mennyi utat elfelejtettem, azt veszem észre, hogy egy csomó útról tudom hogy megmásztam, de azt nem hogy mikor! Persze ez inkább a könnyebbeknél van így, de pl a Fekete Péterre full nem emlékszem. Mármint a bétára igen, de a dátumra, sőt az évre sem.

Viszont ez a probléma már a múlté! Nem kell a kis fejemet az utak memorizálásával terhelnem, megteszik ezt helyettem a 8a.nu szerverei.

1 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

- Lásd - szólt Esti, boldogan és elégedetten, hogy Margitkát végre bepártfogolta a családi közösségbe -, mégiscsak hatalmas a gondolat. Ez pedig nem is volt gondolat, csak afféle szeszély. De most itt van szilárd gránitban, érzékelhetőleg s kézzelfoghatólag, semmiféle vihar se mossa le róla, és ragyog, mindörökké.

(Kosztolányi Dezső: Esti Kornél/ Margitka)