2015. szeptember 13., vasárnap

Vasárnapi engedmények

Amint azt minden motivált mászó tudja, a zsíros kajákat: tej, sajt, oldalasról nem is beszélve, kerülni kell, a héten egyszer, max vasárnap lehet fogyasztani ezeket.

Ehhez azért mi is hozzászólunk a magunk módján.

Vasárnapi engedmények from Izer Bálint on Vimeo.

Vasárnap kellemes őszi időben csapattuk, én Robival másztam. A Trapéz falat ostromoltuk. Robinak meglett a Portland, én is megmásztam (nem most először). Aztán a Tardosi fiúk, Robinak flash (!), nekem is meglett. Levezetésnek pedig Karate, a Carának a jobbos variánsa. Bezárt a bajnai kocsma/kávézó, ahová annyi kisgeris emlék kötött. Állítólag valami engedéllyel van a para, de lehet hogy újra kinyit majd. Helyette a zsámbéki cukrászdában pótoltuk a szénhidrátot és koffeint.

Nincsenek megjegyzések: