2016. április 11., hétfő

Corvinos Oscar gala

Többször történik meg az életemben, hogy izgulva megyek be egy mászóterembe, de most különösen őrlődtem. Igazából egy nagyon jó utat akartam építeni a Bigwall Pénteki Bajnokságának döntőjére. Lényegében talán ez az utolsó utam itt. Legalábbis a rendszeres építőként való munkálatoknak vége, hála a fix gyakornoki pozíciómnak. Körülbelül 40 út készült itt el a kezem alatt, 4a nehézségi fokozattól 7c környékéig. Számos szép emlék fűz ide, számos új arcot megismertem, minden reggel amikor tartottam a terembe egy új kihívásnak éltem meg. Ez a munka egy művészet volt, alkotás - csavarbehajtóval és műgyanta fogásokkal.
Most még stresszesebben érkezdtem meg. Ennek a négy fordulós körversenynek a döntőjébe négyen holtversenyben vannak a férfi mezőnyben, akik eddig On-sight mászták mind a 6 utat. Nehéz, jó utat kell építeni, ami megszórja, s nemcsak megszórja - de szétszórja a mezőnyt. Ne egy fogásnál essen le mindenki, ezt nem könnyű belőni olyan mászóknál, mint Barabás Gábor, Nagy Ervin, Derék Laci - akiknek a termi OS szintjük 7b környékén simán mozog. Ferinek persze - ez sem okoz gondot, Barabás hibázik, Feri nyeri a versenyt.
boldog Gerecse SE tagok...
 
 
 
Számomra is igazi kihívás ez, nem csak nekik. Helyükre kerülnek az új elemek. Helyére került egy újabb út. A Bigwall után átmegyünk az Ujjerőbe, én csak lógicsálok, már nem akarom fárasztani magam a szombati Monkey Magyar Kupa előtt. Végre egy verseny amire sikerült tudatosan hozzáállni. Este kapok egy fülest, Tomcsiék is ott lesznek a Corvin-mozi színpadán! Ez úgymond a Magyar Mászás Oscar díjátadó gálája, ahol az elmúlt év legkiemelkedőbb sportolóit díjazzák, némi támogatással és tárgynyereményekkel.
Nincs tétlenkedés, azonnal alakul egy oda menő kocsi és valami ügyeskedés folytán 21 óra környékén már mi is ott ülünk a Banff Hegyifilm Fesztivál színpada előtt a Corvin moziban. Tomcsiék az alpesi és trad kategóriában lettek harmadikak az 500méter hosszú 16 kötélhosszas Millenium 7b/+ megmászással. 
Nem csak Flaska Petinek volt nagy az öröm a sampont és hajzselét tartalmazó ajándékcsomag láttán, én is örülhettem a fejemnek. Ment a fejemben az agyalás beszálljak-e a nagy golyón való lógó versenybe. Nem akartam felesleges játékokkal fárasztani magam, amúgy is fáradt voltam és ha esetleg lerottyan a csuklóm ebben... nem tudtam volna elviselni a szombati verseny előtt. Végül a versenyszellem meggyőzött - (nomeg, hogy 10alkalmas belépőt lehet nyerni az Ujjerőbe.) Szerencse hogy számoltak vissza a többiek, nagyon sokkal már biztos nem bírtam volna, bár rámegyek még majd ha kilógatják a srácok a golyót a teremben. Két másodperccel bírtam többet, mint Zoli - úgyhogy sikerült megnyerni a bérletet. :)
Péntek teljesen a versenyre hangolódás jegyében telt, minden gondolatom a másnapi boulderek körül forgott...
Zupinak nem gond az 1 perc feletti lógás
Nekem ez az akarás tetszik!!!

1 megjegyzés:

Losi írta...

Jók voltak az utak fater!