2016. június 7., kedd

A Gerecse tovább szedi áldozatait...

Ezúttal Tóth Róbert esett áldozatul az idei gerecsei mumusnak. Konkrétan a Meleg parádé kunsztjából esett vissza a háta mögött lévő fának. Nagyon szarul nézett ki, s a nyoma is olyan - ha minden igaz a közeljövőben valami képen meg lesz oldva ez a fa dolog, legalábbis az infó már Feri felé le lett adva, én szóltam az osztályfőnöknek! - de ne rohanjunk előre.
 
 A kb. földlabdával együtt 25kg karácsonyfa leengedése a 6. emeletről bizonyult az est fénypontjának. Egy tönkrement húzódzkodó rúd bánja, dehát ennyi belefér.
ifjabb. Kárpáti Mano személyesen

Pénteken volt Fidy Marci szülinapja, szombaton az enyém úgyhogy úgy terveztük csapunk valami banzájt nálunk, ami most össze lett kapcsolva az albérletünkből kiköltözéssel. Kárpáti Mano segítségével folyt a másnapi romok eltűntetése, a lakás átadhatóvá varázslása. Nem kevés stresszel és fáradtsággal járt ez, de nem akartam hagyni hogy a hét egyetlen sziklás napja (Sanyi szavaival élve) holmi picsogás miatt kicsússzon a kezeim közül.



Az  év második Gerecséje volt ez nekem (emiatt elmorzsolok egy könnycseppet), de annál nagyobb hév hajtott, minél több útnak megfogdossam a fogásait, általános erőfelmérő, projektválasztás stb. Viki 23 karátos projektje, illetve az eső és illúzió fal közötti ingázással telt a nap.
A Trapéz-falon megmásztam egy átmozgás után a Tardosi fiúkat, 7b. Réges-régóta tartogattam on-sightra, de aztán Miskó Robi kommentelt 8a-nu-ra egy olyat ami után erősen ez már csak flash gyanús...durván csukva kell tartani a szemet és a fület, ha az ember igazán etikusan semmit sem akar megtudni egy útról az on-sight miatt, vagyis a gerecsében ez nehéz. Főleg mikor állsz a fal alatt és valaki ordítja a bétát valaki másnak, amit te OS-elni szerettél volna. De egyébként nincs ebben semmi rossz, én is ezt teszem. Szóval revans volt nekem a tardosi fiúk, tavaly dobtam rá a flasht. Sajnos akkor valahogy félrenavigálódott bennem a dolog, és Tomcsival az gondoltuk nincs benne az a perem ami egyezik a Hekker nevű úttal. Ez azért is irreális, mert a Hekker sokkal fiatalabb.
Na mindegy késő bánat, eb gondolat. Akkor Miskó a Hekker perem kihagyásával mászta flash az utat, amit akkor nem tudtam megcsinálni, de máig úgy gondolom a Tardosi fiúk a Hekker perem nélkül... ez az út 7b+ is megér.
 
 
Mivel a hét közbeni esők meggyalázták a repedéses utakat, így az emberek leginkább a trapéz fal és illúzió fal környékén mozgolódtak. Kövi projekt volt a listámon a Masters of the snotting volt, melynek fokozata régebben 7c-ként ment, de az utóbbi időben a megmászó legények 7c+ ként emlegetik. Tavaly amikor Tomcsi mászta én is belemozogtam, de akkor két három mozdulat teljesen hiányzott, el is vette a kedvemet. A jobbos perem úgy ugrott be néha mint egy rémkép: hatalmas kinyúlás jobbra, majd a fedeles perembe belenyomorgatom az ujjaimat, megzárom...és mielőtt ki nem nyílik átlépegetek és benyúlok az arcom előtti függőleges lyukba.
A felsővel beereszkedés egy komplett expedíció volt, egész nap a kullancsokról ment a paráztatás, így nem örültem annyira a fal tetején lévő fél méteres fűnek. De valamit valamiért.
Aztána  földön Agócs Tomi elmondta bétáját. Általában rám nem igen szokott jó lenni mások bétája, de az agócs bétát termetéből adódóan mintha rám szabták volna. Okos is, csinálható is, felsővel sikerült is felmenni egyben elsőre. Ez nagyon sokat adott, ihh ezt meg lehet mászni, nem is olyan vészes. Olyan volt mintha egy nagy ernyő rántana kapna fel az önbizalomba, megelégedettségbe. Tavaly amennyire rosszul ment, most pedig amilyen jól, igen szembetűnő volt - s siker hogy a tél során véghezvitt edzésmunka azért valahol ott is van bennem.

Robi Melegparádé próbája volt hátra. A szitu nagyon melegre sikerült, ugyanis amikor Robi a felső kunsztban beleesett nyújtott lába kitolta a faltól és háttal nekiesett az út mögött lévő fának. Lelki szemeim előtt ott nincs is fa, de amikor belemozogtam az útba valóban a kötélben ücsörögve el lehet érni; meglepő.
Hát előjött ismét a vad, aki tovább szedi áldozatait...

Szóval amíg nincs szikla, addig folytatódik az edzés. Még a tél folyamán vettem észre, hogy nagyon gyengék külön az ujjaim és elkezdtem külön edzeni rájuk, kettesével, a beastmaker fingerboard ideális társ volt ehhez. Az első edzésperiódus végére egész jó formába is kerültem, sosem tartottam ilyen sokat két ujjal a beast szarabbik lyukjában. Íme hát. Mutató+középső ujj, 35sec.
Beast-edzés from Izer Bálint on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések: