2017. március 27., hétfő

Csehovizált Tündérszikla

Egy nedvesség miatt elmaradt szokásos szerdai Öreg-lyuk session tevődött át a Budai kis hegyekbe. Kisebb motivált csapat, fejlámpás veretéssel. Háger Balázs a helyi betyár szerencsére szintén tiszteletét tette, ez egyfajta szimbiózis. Balázst felmotiváljuk mi is, ő pedig megmutogatja mindig az elmúlt idők beteg kunsztjait. A régi kunsztok nagy része a feledés homályába merült, Soós Tomi és Lackó, Áron kunsztjait már nem merevlemezek őrzik, hanem Balázs kobakja. Újramásztam a videó kedvéért az Aladdin és a skodalámpa 7B+, illetve sikerült megmászni egy már évekkel ezelőtt projektelt utat, a Teaszünetet. A 2003-as_Hegymászó magazinban Soós Tomi IX-/IX -re adta a kunsztot mint a kilencvenes évek útjainak nagy részét. Én for me 7B-t mondanék, de a két méteres fesztávomat beleszámítva másoknak valószínűleg nehezebb így most én egy 7B+ mondok. De ez mindig bizonytalan az ilyen két mozdulatos bouldereknél... mert hogy ez konkrétan két mozdulat. Úgy rémlett volt Tominak egy ülőstartos projektje, amit én régen NaCl néven emlegettem - de mint kiderült (hála Balázs infóinak) elvileg ez nem Tomi projója. Long time célnak jó lesz, a "hófehérke peremének" mellényúlása nélkül felnyúlni a fenti reibungra ülőstartból a rosszabbik alsós peremből. 
Íme az elmúlt hetek elmaradt videói. 

A tündérezés után Tamáska legénybúcsújára voltam hivatott elmenni. Ifjú Tomikánknak szombaton kötötték be a fejét, úgyhogy utoljára még megitatta a krém. Nem mondom... zajlanak mostanában az események... (képek később)

Nincsenek megjegyzések: