2010. szeptember 18., szombat

Szááááááálj velem!

Az osztrákok nem bízzák a véletlenre, a világbajnoknő -Johanna Ernst- szabályzott oxigénellátású környezetben edz az állóképességére.  (Marci helyes leírása a kommentárban! )

Gábor Pakón nyomja a kemény nagyfalakat- szurkolunk hogy sikerüljön a projekt!
Szombatra terveztünk Gaboval egy gerit, de egész pénteken és szombat hajnalban esett, reggel amkor kinéztem egyszerűen nem láttam értelmét elindulni, szinte lehetetlen hogy legyen száraz falfelület ennyi eső után. Eredetileg verseny volt a hétvégére tervezve Ausztriában (amire nagyon ki akartam jutni, de Stromi végül visszalépett), és amúgy is meg különben is közbejött pár dolog. Viszont volt egy kis buli... Szálltunk egy picit.

Meglepő de sosem láttott ujjerőm lett. Megcsináltam a kiskampuszton a 1-5-6 ott, mindkét kézzel. A mászás is nagyon jól megy. Olyannyira hogy már-már attól tartok le fogok sérülni, a nagy intenzitástól, sosem adtam ekkora terhelést a testemnek. Szét akar szakadni. Jövő héten elmegyek csontkovácshoz, úgy érzem kicsit patxisodni kell és a tudományos oldalról közelítem meg a dolgokat.
Viszont valamire már most rájöttem. Nagyon nagyon sok múlik az erőn. Még csak pár hete tolom ezt az esténként 100 húzódzkodást, de komolyan mondom, szinte repülök...

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Bálint!
milyen szériában tolod a 100at?
köszi,g

Izer Bálint írta...

igazából régen ez egy fajta verseny is volt magammal szemben, hogy minnél gyorsabban csináljam meg. Azt hiszem valahol negyed órán belül volt a rekord, de nagyon fárasztó volt... nem jött be.
időtartamra most ilyen 20-25 perc kb.
szériában pedig változó, ha nagyon fáradt vagyok, edzés után 5 csinálok hússzor, amúgy inkább nekem a 6-7 vált be.

talán az öt azért jobb, mert nem halsz meg tőle, nem savasodsz el és tényleg még élvezni is lehet. A fejlődés pedig érezhető!!!!
b

Névtelen írta...

Nem kukacoskodás, de a berendezéssel az oxigén felvétel CO 2 leadás kapcsolatait vizsgálják, mely az edzettségi állapot illetve az ideális terhelési szint stratifikációjáhóz nyújt "némi" támpontot, atyaúristen a magyar válogatott mikor kap kicsit is hasonló knowhow-t lehet tippelni: 2050-re?????

KMG

Névtelen írta...

Ausztria ügyben könnyen megadtad magad. Sebaj, Kis Andris megnyerte Johannát! Kár, hogy még csak 9 éves. Sajnos nekem kell kisegítenem!
tabi

Izer Bálint írta...

az első forrásom nem volt valami jóó..én is utánaolvastam pár helyen...
köszi.

hát igen Tabi igazad van valóban túl könnyen feladtam, bár kétlem hogy lenne még egy versenyző aki egy hónappal egy szemműtét után, és egy nappal egy pupillakitágítás után úgy összetörné magát hogy indulhasson...

valóban az én hibám, Kis Andrisra pedig az idők végezetéig irigykedni fogok :D, és nagy gratuláció!!!!
b

Névtelen írta...

Na, akkor javuljon meg gyorsan a szemed! Egyébként egy veszpréminek nem szeretném magyarázni, ki az a Karol Bielecki. Neki egy kézimeccsen kiverték az egyik szemét, és 2 hónap múlva 13 góllal mutatkozott be a Bundesliga és a világ egyik vezető csapatában. Fingom sincs, hogy lehet térérzékelése 1 szemmel. Johanna pedig még fiatal. Majd legközelebb!
tabi

Izer Bálint írta...

így van, legközelebb... :)