2011. január 3., hétfő

Egy percet sem várhat!

Az igaz, hogy Klich Zsuzsi több sort is szentelt annak, figyeljünk fel Scharnitzky Ádámra mert hamarosan harangozni fog, de most nekem kell szólnom figyeljünk oda Bendegúz koleginára, avagy a Mr. Motivation-re.
 Projekt war in Dudar and Bakonyoszlop!
 Mroczna tutaj extra
Rövid kis turné alatt érintette szerény Bakonyunkat, és egy eddig számomra ismeretlen helyen, majdnem meg is nyitott egy 7C-t. Az utat január 4. én mászta meg Pisti úgy fél órán belül, Balázs szerint is megéri a 7C-t. Ahogy hallom egy hétvégi tripp könnyen alakul, csapatás következik!

6 megjegyzés:

gábor írta...

Áá, de várom már a Misja beszámolót!
Képeket!!

barna írta...

Ja, jó lenne ha már beszámolnátok/beszámolnál,h mi volt Misján és mi van a kolleginával? :D

Izer Bálint írta...

holnap időt kerítek rá... ha minden igaz! :)

aghistvan írta...

Azért annyira kemény nem vagyok.
Először összeraktam a mozdulatokat és utána ment második "éles" kísérletre. (de azért kb. fél órán belül megvoltam)

Névtelen írta...

hy!

legközelebb egy 8B-t nyitok,ha ilyen gyorsak vagytok,szerencsétek,hogy ilyen messziről jövök :)

Hétvégén!!!

KGY

Izer Bálint írta...

egyébként ott vannak lehetőségek amihez úgy érzem m ég pár évig közünk nem lesz...